torsdag den 12. december 2013

FOR DÅRLIGT!

JA! det er for dårligt jeg slet ikke har skrevet herinde, men der har bare været så meget på det sidste, men nu er jeg stærkt tilbage!

Jeg har også en lille ting jeg vil dele med jer, jeg er GRAVID!!! Victoria skal være storesøster!! Jeg har termin d.11 Juni, 2014. Vi glæder os meget til lillebror eller lillesøster, kommer! Jeg er lige gået ind i uge 14 i dag. 

Jeg lider heldighvis ikke af kvalme så meget denne gang! Da jeg var gravid med Victoria, kastede jeg op et par gange om dagen, i 3-4 måneder, det var ikke rart! Så er glad for jeg indtil videre, ikke er ramt mere end jeg er nu, har kvalme engang i mellem, og kaster op, mindst 2 gange om ugen nu, så det er ikke så slemt, selvom jeg gerne ville være foruden det! 

Vi har været til nakkefoldscanning, og der var alt fint, fik tallet 2947! (-: Næste gang vi skal til scanning er det misdannelsesscanning, og der får vi forhåbentlig også kønnet og se, det bliver så spændende og se om det også er en pige denne gang, eller om der er en lille tap på den lille baby inde i min mave hihi ;-* 



- Christina.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar